Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Verkkokaupan sopimusehdot

Voimassa 01.01.2010 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Huacaya. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.huacaya.fi  ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • viitenumeron
  • pankkitilinumeromme
  • laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.


Maksutavat

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nordea, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Suomen Verkkomaksut Oy:n sivuston kautta.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Huacaya toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen tilauksen käsittelyaika on 1-5 arkipäivää tilauksen maksamisesta.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Huacayanetusivulla.

Mikäli tuote on loppunut tai poistunut valikoimasta, asiasta ilmoitetaan asiakkaalle joko sähköpostitse tai tekstiviestillä annettuun matkapuhelinnumeroon välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Tilaushetkellä varastosta loppuneita tuotteita ei toimiteta jälkitoimituksena.


Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut alle 60 euron suuruisisssa tilauksissa 5,90 euroa. Yli 60 euron tilauksiin ei lisätä toimituskuluja. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulut kotiinkuljetettuna alle 150 euron suuruisissa tilauksissa 13,90 euroa. Yli 150 euron kotiin kuljetettaviin tilauksiin ei lisätä toimituskuluja. Toimitamme pienet tilaukset Matkahuollolla tai Postilla. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/. Koiratarhaelementit ja verkkorullat toimitetaan kiitolinjalla. Lavatilaukset toimitetaan pääsääntöisesti kaukokiidolla.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Huacayan tilausvahvistuksesta


Palautusosoite:
Huacaya
Kauppakuja 2
38420 Sastamala

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.


Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen huacaya.haijaa@gmail.com tai postitse:

Huacaya
Kauppakuja 2
38420 Sastamala

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa / kuljetusyhtiöllä, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin / kuljetusyhtiölle.


Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Huacaya käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Huacaya sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.